Informujemy, że Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze i Delegatura w Gorzowie Wlkp. wznawia bezpośrednią obsługę klientów w zakresie osobistego składania i odbierania korespondencji.
Nadal zawieszone zostają przyjęcia klientów (informacje na temat prowadzonych spraw można uzyskać telefonicznie, bądź przez e-mail), w tym – w sprawie skarg i wniosków.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, iż ze względów lokalowych oraz z uwagi na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa sanitarnego, w tymczasowym biurze podawczym nie będzie możliwości wypełnienia wniosku na miejscu.
W przypadku konieczności uzyskania informacji na temat składania wniosków, prosimy o kontakt telefoniczny z wykorzystaniem numerów podanych na stronie internetowej lub kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Bezpośrednia obsługa klientów w biurze podawczym będzie się odbywała z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych środków bezpieczeństwa. Przy wejściu do Urzędu (do tymczasowego biura podawczego) każdy będzie zobowiązany do dezynfekcji rąk, a wewnątrz będzie obowiązywał nakaz noszenia maseczek ochronnych i zachowania dwumetrowego dystansu społecznego.